fredag 5 oktober 2007

Stockholm

Jag kan tala om att vädret är bättre i Kairo än det är i Stockholm. Men telefonerna funkar bättre i Stockholm än i Kairo. Suck. Innan vi flyttade in i huset hyrde Kenyas ambassad huset och där bodde förmodligen hela personalen på beskickningen. Men de drog utan att betala den sista telefonräkningen, så nu är linjen avstängd och vi har ingen telefon! Nå, jag hoppas att de betalar när vi påminner dem så att vi får linjen åter. Hur ska jag annars komma ut på nätet???

I dag har jag i alla fall gått igenom alla saker pappa lämnade efter sig. Ingen rolig syssla. Det är så lite som återstår av en persons liv när den går bort. Men det är väl så det är.

Just nu längtar jag till söndag när jag ska träffa mina fantastiskt underbara barnbarn som min fantastiskt underabara son och hans fantastiskt underbara fru har åstadkommit. DET ska bli roligt.

Inga kommentarer: