torsdag 24 april 2008

Shopping

Även jag shoppar ibland, och med tanke på att jag inte har handlat kläder sedan innan jul har jag inte ett dugg dåligt samvete. Dessutom tycker jag att ett par små tunikor/klänningar (eller vad jag ska kallade det för) från Indiska för halva reapriset (dvs 50:- styck) är rätt överkomligt. Vissa damunderkläder kostar, men det var ett par år sedan jag laddade med nytt, så det behövdes. Det ska vara den där härliga tunna knytkoftan från InWear som möjligen var lite onödig, men den kommer att vara jättebra att ha med när jag befinner mig i något område där det är mindre iögonfallande med täckta armar än bara. Lätt att bära med sig och lätt att slänga över sig.

Sen att jag alltid, säger alltid, går på säljtrick när det handlar om hudvårdsprodukter är en annan historia. Men jag behövde en ny kräm. Den gamla var slut. Och den här ska vara bra för att jämna ut smårynkor så de inte syns så bra ...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varken krämer eller kläder kan man få för mycket av! Och halva reapriset, det är ju det allra bästa :)

Marianne sa...

Eller hur! Det är bara garderoberna som alltid är för få!

BiRDiE sa...

Det är KUL att shoppa nån gång då coh då..! Jag är heller ingen shop-o-holic, men när jag handlar gör jag nog som du: fyndar lite och unnar mig sedan "det där lilla extra" i alla fall :)

Marianne sa...

Birdie: Ja, när man inte shoppar så ofta är det riktigt roligt när man väl gör det. Och då kan man unna sig lite också utan dåligt samvete.