onsdag 4 juni 2008

Storviltsjägare

cat
more cat pictures

6 kommentarer:

Anonym sa...

När jag fiskar är mina aborrar jättestora!
Så det så! *asg*

Marianne sa...

Själv fiskar jag mest hos Karamellkungen. Såna där svarta, röda, göna, gula och orange fiskar som har texten Malaco skrivet på ryggen. De är rätt små, men jag brukar få stora fångster ; D

Marianne sa...

Ha,ha så stor var vår ´lilla´ mus också. Men nu är den borta och alla andra också. Tror jag.
/Marianne

Marianne sa...

Marianne: Ja, hoppas verkligen att de håller sig i skogen där de hör hemma i fortsättningen så du får sova ordentligt om nätterna.

Lullun sa...

Hahaha. Dagens sötaste. Garanterat! Och hade jag varit här för 2 dagar sedan, så hade det varit den dagens sötaste. *hihi*

Marianne sa...

Lullun: Visst är den. Den och lille Nisse i Madrid.