söndag 7 september 2008

Antistress

cat
more animals

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vad gulligt! :D

Kerstin sa...

Åh, det var gulligt. ;)

Resa med Herbert sa...

Hej Marianne!

Vilken härlig bild du bjuder på.

I dag har jag startat en ny blogg, Bloggromanen, Vi möttes på ICQ, tanken med den är att alla skall kunna vara med att forma romanen, jag har skrivit kapitel 1, och sen är tanken den, att vem som vill kan skriva kapitel 2 i kommentarfunktionen och så väljer jag ut den som jag tycker är bäst och publicerar den, sedan skriver jag kapitel 3 osv TRYCK HÄR så kan du se hur det funkar

Solvarma kramar från Irene

Marianne sa...

Laura och Kerstin: : )

Irene: Spännande initiativ. Jag ska gå in och titta, men jag lovar inte att bidra. Jag ska låta det mala i huvudet, så får vi se om det blir någonting, annars inte.

Kram!