lördag 21 februari 2009

Helg


Önskar er alla en trevlig helg!

9 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill oxå ha en blå himmel...

men önskar dig också en jättetrevlig helg
kramen!

Kerstin sa...

Önskar dig detsamma. :)

Emmama sa...

Detsamma! :)

Kram!

Jenny sa...

Vilken fin blomma/växt! Hoppas att du också har en bra helg! Kram!

Millan sa...

Det samma :-). Har ar helgen visserligen lite si sa dar... ont i halsen och feber for hela slanten och hela familjen.
Appropa inlagget nedan kan jag bara halla med om att Kaffe ar sa gott och jag behover ocksa en god kopp pa morgonen for att vakna ordentligt. Fast forst dricker jag alltid en kopp tea (jag har val blivit for engelsk efter 10 ar har ;-)). Efter att ha last bade ditt och Simones inlagg sa maste jag nog prova pa Zoega...

Forresten, nar jag fixade lite med bloggen i gar sa sag jag ju att du lamnat kommentarer pa flera av mina aldre inlagg som jag aldrig sett. sa jag har ju inte svarat dig... forlat!
kram

KARLAVAGNEN sa...

Läcker bild! Trevlig helg!

Annika sa...

Detsamma till dig, Marianne...
Här är det mulet och ngra grader varmt...
Ganska skönt det med.
KRAM!!

Marianne sa...

Kaptenen: Jag skickar genast en bit blå himmel till dig!

Tack och kram!

Kerstin: Tack och kram!

Emma: Tack och kram till dig också!

Jenny: Ja den lös riktigt där den blommade på bar kvist. Tack, min helg är bra!

Kram!

Marianne sa...

Millan: Nej vad trist att ni har varit sjuka! Hoppas att det går över fort i alla fall. Ja vissa vanor plockar man ju åt sig i sitt nya land, och jag kan tänka mig att man dricker mycket te om man bor i England. Kanske till och med jag hade gjort det efter tio år i England?

Ingen fara, ibland får man inte meddelande om gamla kommentarer har jag märkt, och då vet man ju inte heller att de finns. Jag är inte sur : )

Kram!

Karlavagnen: Tack! Hoppas Nisse mår bra nu igen.

Kramar till er båda två!

Annika: Tack! Jo här är allt bra. Men det har varit lite kyligt de sista dagarna : D Och nya sandhögar på balkongen : (

KRAM!