måndag 27 juli 2009

Kvinnor kan

political pictures for your blog
see more Political Pictures

5 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Haha, bra bild! Bra symbolik!

Musikanta sa...

Underbar bild! Har du någon kommentar till den - jag förstår att man efterlyser en!
Kram!

Emmama sa...

YEAH baby YEAH! :)

Hälsningar från Sverige kommer här! Hördu, var är din man när han är i Älmhult, vilket kontor? Jag har lite kontakter här och där och vill lämna en liten filiduttig presdent.. :)

Kram!

Suzesan sa...

Tuff bild. Talande:)


Ha en bra dag.

Kram
/Susanne

Marianne sa...

Anna: Ja, det tyckte jag också.

Kram!
Musikanta: Nja, jag tycker den talar rätt bra för sig själv. Kvinnor får stå ut med mycket här i världen, och klarar av det.

Kram!

Emma: Vad du är gullig! Men han är inte i Älmhult nu, han är på väg hem från Borås där han har hälsat på föräldrarna. Annars är han på IOS, men vilka han träffar där, det har jag inte den blekaste aning om! Du ska inte skicka godis, jag har precis fått en laddning av Otta. Men TACK, du är så himla söt!!!

Ha det SKÖNT i Sverige!
KRAM!

Suzesan: Visst är den!

Kram!